Prekes išsiunčiame per 1-5 darbo dienas, po apmokėjimo.
Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis Omniva, ir Lietuvos pašto paslaugomis.
Prekės per paštomatus pristatomos per 1-2 dienas, o paštu 2-4 dienas.
PRISTATYMAS UŽSIENYJE
Siunčiame į užsienį registruotu paštu.
Užsakymus išsiunčiame po apmokėjimo per 1-5 darbo dienas.
Pristatymo trukmė priklauso nuo šalies į kurią keliauja siunta, dėl tikslesnio termino teiraukitės Jūsų šalies pašto skyriuje.
Užsakymo gavėjas, jūs esate atsakinga(s) už visų importo mokesčių, muitinės ir vietos mokesčius taikomus jūsų šalyje.
Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pateikti pažeisto siuntinio ir(arba) prekės (-ių) nuotraukas.
Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio- padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.
Prekių kokybės garantija
Prekėms galioja jų gamintojo suteikta kokybės garantija ir (ar) tinkamumo naudoti terminas, kurių konkretus terminas (trukmė) ir (ar) kitos sąlygos, įskaitant sąlygas garantijos netaikymui, nurodomos tokių Prekių aprašymuose, ant Prekės pakuotės ir (arba) kartu su Prekėmis pateikiamose garantinėse knygelėse. Jeigu tam tikroms Prekių rūšims gamintojo kokybės garantija nėra suteikta, tokioms Prekėms galioja dviejų metų garantija pagal įstatymą ir gamintojo komercinė garantija, kuri neapriboja ir nevaržo Pirkėjų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę Pirkėjams nustato LR CK.
Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės Prekę savo pasirinkimu turi teisę:
reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pašalinti Prekės trūkumus; arba
reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke; arba
reikalauti iš Pardavėjo atitinkamai sumažinti Prekės kainą;
Pirkėjas supranta, kad Tinklapyje pavaizduotų Prekių spalva, forma ir (ar) kiti parametrai gali neatitikti realių Prekės formų, spalvos ir (ar) kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo įrenginio techninių savybių. Dėl to, tuo atveju, jeigu Jums reikėtų išsamesnės informacijos, patarimo ar nurodymų dėl mūsų Prekių, prašome kreiptis tiesiogiai į Pardavėją el. paštu info@medicininismetalas.lt.
GRĄŽINIMO SĄLYGOS
Jei įsigytas produktas, kuris neturi tauriųjų metalų (sidabrinių užsegimų ar kitokių detalių) nepatiko ar netiko, galite jį grąžinti arba keisti į kitą.
www.medicininismetalas.lt el. parduotuvėje pirktą prekę galite grąžinti arba keisti į kitą per 14 kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo.
Parašykite mums el. laišką adresu info@medicininismetalas.lt ir informuokite apie ketinimą grąžinti ar pakeisti prekę kitomis prekėmis.
Grąžinama prekė turi būti nenaudota, originalioje ir nepažeistoje pakuotėje. Už sugadintą pakuotę, imamas 1 eur mokestis.
Prekės išsiuntimu turėsite pasirūpinti jūs.
Grąžinama prekę siųsti Lietuvos paštu:
Laura Kmitaitė,
Vilties g. 9,
Jonava,LT-55118
Tel.nr.: +370 684 55949.
Parašykite ir kartu siųskite laisvos formos prašymą grąžinti prekes, ir nurodykite rekvizitus, kur grąžinti pinigus, bei užsakymo numerį.
Gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per 7 darbo dienas pervesti pinigus į jūsų sąskaitą arba pakeisti prekę kita.
Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.
Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr
Ši svetainė naudoja slapukus, kad pagerintų jūsų patirtį. Naudodami šią svetainę sutinkate su mūsų Privatumo politika.